Potřebujete poradit? volejte: +420 608 884 625 |
 
Nabídka zboží
6111-0.jpg

Rámová profesionální elektrocentrála SP 6 HL

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují podpůrnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu ke svícení, napájení ručního elektronářadí, elektromotorů nebo svařovacích agregátů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 6 HL má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý start a objemnou palivovou nádrž na 16 l benzínu pro schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu.
Výrobce:
Kód zboží: 532
Dostupnost: skladem
59990 Kč
59.990 Kč
ks
Spočítat splátku
Přidat do košíku

Elektrocentrála SP 6 HL: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu kondenzátorem. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady GX s lehkým startem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu s palivovou nádrží na  16 l benzínu       

Stavební RÁMOVKA velkého výkonu s velkou nádrží

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů nebo i svařovacích agregátů. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a zároveň slouží jako transportní madlo pro snadnou manipulaci. Vzhledem ke své hmotnosti je možné elektrocentrálu opatřit transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Typ motoru4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
StartováníRuční
Suchá hmotnost (kg)70
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)805 x 500 x 500
Objem palivové nádrže (litrů)16
Zdvihový objem (cm3)389
Objem olejové náplně (litrů)1,1
Model motoruHonda GX390
Garantovaná hladina hluku - dB(A)97
Elektrický výstup230V / 50 Hz
Maximální výkon (VA)6000
Technologie regulace el.výstupuKondenzátor
Stejnosměrný výstup-
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)8
Třída krytíIP23
Systém zapalováníDigitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrályJednofázový
ChlazeníNucené vzduchem
Jmenovitý proud (A)26
Jmenovitá frekvence (Hz)50
Jmenovité napětí (V)230
Jmenovitý výkon (VA)5400
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)3000
2